خبرهای کوتاه و خواندنی از ورزش ایران و جهان


یزدفردا"رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در تایلند امروز در قسمت جاده پیگیری می شود .


در ششمین روز این رقابت ها، دیروز در ماده مدیسون تیم کشورمان ، پس از هنگ کنگ به نشان نقره رسید و در ماده کایرین جوانان محمد دانشور پس از رکابزن تایلندی نقره گرفت.

....

تیم ملی کشتی فرنگی ایران به منظور شرکت در رقابت های جام جهانی ، بامداد فردا تهران را به مقصد بلاروس ترک خواهند کرد. ملی پوشان فرنگی کار کشورمان صبح امروز ، آخرین جلسه تمرینی خود را در خانه کشتی برگزار می کنند.

....

مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی رقابت های آسیایی چین در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج به پایان رسید و تیم استان هرمزگان عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

....

در دومین روز رقابت های کشتی آزاد انتخابی جام تختی ، عباس دباغی در وزن 60 کیلوگرم ، مرتضی رضایی قلعه در 74 و سعید امیری در 96 کیلوگرم با غلبه بر حریفان ، به مقام قهرمانی رسیدند. .....

در پایان مسابقات جودوی انتخابی تیم جوانان، مسعود فکری، بهزاد محرمی، محمد ملک محمدی، سعید مولایی، جواد جلالیان، آرمین رفیعی، شایان نصیرپور و ابراهیم قجر با کسب عناوین نخست اوزان مختلف به اردوی تیم جوانان راه یافتند.

....

رقابت های جام جهانی اسکی آلپاین در ماده سوپر ترکیبی در آلمان برگزار شد و اکسل لوند اسویندال از نروژ با ثبت زمان کلی 2 دقیقه و 54 ثانیه و 51 صدم ثانیه در مکان نخست قرار گرفت.

کریستوف اینرهوفر از ایتالیا با یک ثانیه و1 صدم ثانیه اختلاف در مکان دوم قرار گرفت و پیتر فیل از ایتالیا با 2 ثانیه و 10 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول مکان سوم را از آن خود کرد .

....

در پی شکست تیم فوتبال اوساسونا مقابل سوسیه داد ، مسئولان باشگاه اوساسونا ، خوزه آنتونیو کاماچو را از سرمربیگری این تیم برکنار و خوزه لوئیس مندی لیبار را جایگزین وی کردند .

.....

باشگاه بایرلورکوزن آلمان اعلام کرد؛ مصدومیت زانوی میشاییل بالاک تشدید شده است و این بازیکن مدتی دور از میادین خواهد بود.

......

رونالدو مهاجم سابق تیم ملی برزیل و باشگاه های آیندهوون ، بارسلونا ، اینتر ، رئال مادرید و کورینتیانس ، در 35 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا